Zong групп
Последние темы
»  Продам мотошлем Scorpion Exo-400.
Внешние ссылки на СВОИ дальнобои EmptyВчера в 14:53 автор Yuriy

» Электрика на Zongshen ZS200GS
Внешние ссылки на СВОИ дальнобои EmptyВчера в 14:40 автор Macedonyanin

» Зажигание
Внешние ссылки на СВОИ дальнобои EmptyВчера в 14:32 автор DrMargin

» Запчасти Zongshen ZS200/250GS
Внешние ссылки на СВОИ дальнобои EmptyВчера в 12:19 автор RUSTAMOTO.COM.UA

» Захист на Suzuki SV 650
Внешние ссылки на СВОИ дальнобои EmptyСр 18 Сен 2019 - 10:02 автор ІннаГ

» Карбюратор и с чем его едят Zongshen LZX 200
Внешние ссылки на СВОИ дальнобои EmptyВт 17 Сен 2019 - 20:49 автор ЗОХАН

» Посторонний звук в двигателе...
Внешние ссылки на СВОИ дальнобои EmptyВт 17 Сен 2019 - 11:34 автор DrMargin

» Замена колес на Зонгшен LZX 200S (на 18", 21")
Внешние ссылки на СВОИ дальнобои EmptyСр 11 Сен 2019 - 9:16 автор Adskij

» Пластик, кофры, стайлинг, внешние приспособы-2
Внешние ссылки на СВОИ дальнобои EmptyВт 10 Сен 2019 - 12:50 автор ІннаГ

Social bookmarking
Поместите адрес форума ZongShen групп на вашем сайте социальных закладок (social bookmarking)

Внешние ссылки на СВОИ дальнобои

Перейти вниз

Внешние ссылки на СВОИ дальнобои Empty Внешние ссылки на СВОИ дальнобои

Сообщение автор SlALfik в Ср 25 Июн 2008 - 16:54

Иногда так бывает, что уже где-то написал о поездке. А хочется запостить и тут. Но лень.
А ссылочку с описаловом небольшим очень даже не лень. (Ну, или матами и специфическим изложением не хочется поганить форум ;-) )

Одним словом где-то так:

Первый мой Зонгодальнобой: http://slalfik.livejournal.com/3069.html чи тут http://moto.kiev.ua/journals/1193763123322

SlALfik

Количество сообщений : 118
Возраст : 39
Географическое положение : Київ, Теремки-1
Байк : Zongshen ZS 200 GS в угоні та xj400s Diversion>xj600s
Тел. : +38-050-414-16-86
Дата регистрации : 2008-03-12

Вернуться к началу Перейти вниз

Внешние ссылки на СВОИ дальнобои Empty Re: Внешние ссылки на СВОИ дальнобои

Сообщение автор Mike_1 в Ср 25 Июн 2008 - 19:32

Я не удержался и запостил сюда твое произведение. Предварительно моя Принцесса его чуточку подкорректировала нежной женской ручкой.


«Теремки-Полтава-Київ = 730 км» або «На футбол на двох колесах наприкінці жовтня»

Ранок розпочався з лагідного сонця у вікно і гарячої запашної кави…
Щаз! Ранок розпочався з крику «Рыженький, вставай» прямо над вухом. Кричав друг, що о 4-ій ночі попросився переночувати. Саме так я і прокинувся. Звичайно, кава і цигарка були. Але кава майже закінчувалась, а цигарка була остання. Ну так не проблема. До стоянки добирався на машині того ж друга. Далі приготування і погляд на індикатор акумулятора з завмиранням серця. Серце таки трохи прихопило – червоний. Ну нічого, ніч все-таки простояв і був майже розряджений. Прогрів, перекур і поїхали.

Трохи про причину поїздки. Вона досить проста – матч чемпіонату України з футболу «Ворскла» Полтава – «Динамо» Київ. Варіантів як дібратись – море. У машині того ж друга було місце. Але хотілось-таки проїхати за день більше ніж 250 км.
Трохи про техніку. Zongshen ZS200GS – 200-кубовий китаєць. Пробіг – 2150 км., досвід мій після 12-ти річної перерви у керуванні мотоциклом – місяць і все ті ж 2150 км. Праве дзеркало відсутнє, ліве – дає чудовий огляд лівого ліктя і трохи неба.

Дорога понесла мене вперед, приймаючи у свої обійми і радуючи теплим вітерцем…
Ой, не так. Прогрів шин (наскільки це реально для досить твердої резини і часу) закінчився якраз внизу спуску з вул. Заболотного. А на мосту аварія. Невелика, але пролізати довелось по одному ряду. Вирвавшись звідти у напрямку Видубичів, вдалося вийти на комфортні 80. Людей, що їхали на «Хай зиме» не зустрів назустріч. Воно й не дивно – ще рано було, вони тільки збирались. На Південному мосту жодних проблем. Доречі, вперше на мотоциклі на цьому мосту. Крім піску проблем не відчував. З’явилась машина друга зліва від мене, трохи погралися у «не відстань і не поспішай» з Октавією. Дурне заняття я вам скажу для мого класу мотоциклу. До повороту на Бориспіль я відстав і особливо не поспішав.

Вирвавшись на бориспільську трасу, я відкрутив до 160-ти і пролетів її за лічені хвилини …
А насправді не так. На бориспільській трасі випробував максималку ще раз. 120. І все. Далі не крутить. Причому до 120-ти треба ще досить довго добиратись від 105-ти. Якщо вірити інформаційному табло над дорогою – 9/11 градусів (повітря/дорога). Саме таким темпом і доїхав до «міста світлофорів» ©. Повільно його протягся і перший прикол поїздки – собаки неподалік залізничного переїзду. Понти я якось вдома залишив. Зупинився. І перевів мотоцикл у руках повз стаю і через рельси. Далі дорога чудова, і відкрутивши до комфортних на трасі 90-100 понісся назустріч Полтаві. Іванків, Борщів … За Борщівом на мосту ремонтні роботи. Піску міліметри півтора. Повільно проповз. Доречі, слой піску залежить від напряму вітру – коли повертався його вже не було.
Краєвиди, якщо чесно, не найкращі. Проста осіння природа. Без яскравих барв і чогось особливого. Або я просто не люблю таку осінь.

"Про дорогу. Крім того, що я вперше сам їхав по цій дорозі, можна сказати наступне:
- дорога дуже непогана, місцями просто чудова
- боятись треба напливів і зрізів асфальту (вночі особливо)
- у деяких місцях замість 2-х полос залишилось по одній з забороною обгону. Ремонт.
- там де всього 2 полоси зроблені (досить нерідко) полоси для обгону тихохідного транспорту на підйомах – зачот!"

На зупинці мене зустрічали хлібом і сіллю дві чудові близнючки у коротких спідничках…
А! Не тра брехати! Перша зупинка була вже у Полтавській області. Називалась зупинка «Вікторія». Вiдзвонився «своїм» - вони якраз виїжджали з Пирятину (18 км. мені до нього) вже поївши нехитрого пирятинського їдла. Чомусь однієї цигарки виявилось мало – закурив другу. Іноді розпитувати відстань корисно для … шлунку – пригостили яблуком з відра, яке за хвилину продали машині, що зупинилась саме для цього. Ну, перепочили і в дорогу (ідея аборигена «так їздить нужна у сварочних штанах» засіла у голові). Пирятин зустрів просто чудовим асфальтом і чудіками з полосатими палками на в’їзді. Притормозити встиг. Проїхав все містечко на 60-ти. Часу до футболу ще немало було. Далі пішли вже описані вище зміни поліс через ремонт. Тягучки за «чимось_що_більше_60_не_йде», обгони там, де не варто цього робити, але не заборонено і подібні речі. В районі зупинки (залізничної) Остронське і повороту на окружну повз Лубни зупинився на заправці «Маршал». Прикольна заправочка – кава смачна, народ привітний. Жре-пре, відзвон «своїм» - кажуть десь притаїлись гайці. Будемо обережніші.

Хмари набирали вагу і змінювали колір на темно-синій, обіцяючи дощ…
Ура! Неправда вперше на мою користь. Вийшло сонце. Причому все настільки змінилось відразу, що настрій і права рука (не зрозумійте неправильно) відреагували одночасно. Перший – піднявся, друга зігрілась і відкрутила до 110-ти. Природа почала зачаровувати. Листя лежало навкруги, вкривши залишки пожухлої трави цікаво-строкатим килимом, який ворушився і змінював малюнок як у калейдоскопі. Повороти стало приємно проходити притормажуючи. Саме на такому «приторможенні» я побачив миготіння фар зустрічної машини, але було вже пізно. Чесно признаюсь, у с. Вільшанки я заїхав десь на 85-90. Але до того часу, коли я потрапив під «фару» реальна швидкість була максимум 70.

Побажавши щасливої дороги, працівники міліції довго махали в слід мені хустинками і витирали сльози розставання…
Якби у мене все було нормально з документами (немає ТО досі), то я б точно почав би розповідати все, що відбулось у протоколі. А так – дав 20-ку і мені сказали що наступні стоять за 5 км. А відбулось все досить банально. 70 км/год – не привід для протоколу, тому на фару ПРИ МЕНІ зловили машину, що їхала назустріч і доводили мені, що ці 83 км/год мої. Ладно, не питання. Ну вас … самі знаєте куди, я ще й поспішав-таки на футбол. 
Ну а потім пішли цікаві села. Лобкова Балка (я один настільки збочений?), Білоцерківка (а де Білоцерківчанин?), Поділ (я що, ще з Києва не виїхав?). У Білоцерківці я зупинився. Просто покурити захотілось і віддзвонитись. Зупинка там була з приємним видом на спуск. В черговий раз пожалкував, що розум переміг порив взяти фотоапарат (досвіду мало, раптом впаду і Canon 350D – далеко не захищений від падінь). 
Далі я просто пролетів уже по розігрітому повітрю і дорозі, що не приносила особливих проблем, крім одного «расколбаса», зловленого у Решетиливці. Просто не варто розраховувати на добру роботу передньої підвіски китайця на покритті типу «пральна дошка special edition for bikes». Дуже порадували і принесли немало цікавої інформації рекламні щити. Вони містили не звичну рекламу коли-пива-горілки, а давали певний об’єм інформації по населеним пунктам, у які варто заїхати. Причому не просто назва, а ще й чим даний н.п. відомий і що там варто шукати. Таку ідею треба і на Київщині втілити. Хоча місця для реклами вздовж основних доріг і так мало. Якщо хтось скаже, що таке відволікає – не погоджусь – на сприйняття інформації одного плакату потрібно секунди зо три. Не більше. Я на ліси і церквушки по дорозі відволікався надовше.

З розгромним рахунком виграло київське «Динамо» у середнячка…
Насправді просто виграло. Перекусити до матчу я не встиг, а от б/а пива – встиг-таки сьорбнути. Підтримали команду на «4+». Про саму гру прочитати можна деінде. Жалкую, що не вистачило часу на мінімальну екскурсію Полтавою. Ну нічого, приїду ще раз, дорога відома.
Ну і ще дещо – підтягувати цеп треба тоді, коли збираєшся їхати кудись, а не тоді, коли повертаєшся. Ключ на 24, куплений напередодні виявися завеликим. Але провисання було не таке вже й велике +5-7 мм від норми.

Дорога додому летіла значно швидше, ніж туди …
А от по дорозі додому-дохати я можу сказати всього пару приємних слів. Кількість зупинок «погрітись» просто зашкалювала. Так. Я не вдягнув нормальних штанів і перчатки літні. Сам винуватий. Хто приблизно знає дорогу зрозуміє – Глибока Балка, Чапаївка, поворот на Хорол (кава), Лобкова Балка (про цю зупинку окрема розмова), та сама заправка «Маршал», що і по дорозі в Полтаву (кава), Вікторія, поворот на Березань(кава), Борщів, Бориспіль, м. Харківська, ТЕРЕМКИ. Так що робіть висновки з моїх помилок наскільки тепло треба вдягатись у таку пору року. Якщо вірити інформаційному табло над дорогою з Борисполю – 2/3 градуси (повітря/дорога).

Окремо хочу відмітити чудову зупинку для сніданку (о 10-й ночі, ну що ж поробиш) – ресторанчик на дорозі «У сестер». Атмосфера – просто супер. Ціни – нормальні. Не забігаловська, але за порцію салату 8-15 грн. – досить адекватно. Дуже смачно (чесно). Саме там я найбільше пожалкував, що не поїхав на машинці. І такій атмосфері розмальованих і покритих розмальованими барельєфами стін в національному стилі так і хотілось грамів 150. Але ніззя! Місцезнаходження цієї «ресторани» - с. Лобкова Балка (асоціацію дуже легко запам’ятати :-[ ).

Ну а тепер висновки, у яких я перейду на діалект російської.

Выводы:

"«+»"
- китайчег может тянуть столько, сколька нужна (по киламитражу)
- 730 км. за 20 с хвостегом литров (ну ладно, хвостег около 2-3 литров)
- АЩУЩЕНИЕ ДАРОГИ
- асенняя погода на лубнянской акружной

"«-»"
- одежда ни грама ни саатветствует дальней паездке
- динамика разгона китайчега ниразу не позволяет расслабляцца при обгонах (2 раза по метров 5-6 до встречки)
- ани нас таки баяяца! Кагда выруливают на обгон и видят одну фару, то включат далней свед, чтобы убедицца шо это не машина.
- какая  -цензура- срезало 20 метрафф азвальта при павароте на Березань я не знаю, но уже её нилюблю (в сторону Киива)

"«info»"
- фуры не толька, -цензура-, апасные, ани исчо и палезные (если идёшь с плахим светам за ней и тебе удобна её скорасть)
- езда без карты возбуждаит чтота первабытнае

"«to do»"
- СВЕТ! Нет, я ни жалуюсь на свой теперешний Свет. Но мой теперешний Свет хорош днём (кагда он нафиг ни нужен), ну или чтобы абазначить сибя на дароге. Ночью этат Свет ни грее… , ой, ни ласкае… , ой, а, точно, ни светит ниразу нармальна. Асобенна ближней. МЕНЯТЬ адназначна.
- шлёмег-каско. Поделко ты китайское. Я канечна понимаю, что «Avai» (усе бугвы списаны с него правильна) за 30 баксей – это г. Но какое же оно Г. (с бальшой буквы) панимаишь на трасе в холод ночью. Потеед и свистид, пугая даже меня. Причём такие лучеги прикольные от фар встречег, што хочется толька на них и сматреть. Но не на дороге. Не ночью, на халоднай дороге. 


PS Навіщо я це все написав? А просто для себе. Щоб не забути.
Mike_1
Mike_1
Admin

Количество сообщений : 7828
Возраст : 98
Географическое положение : Киев, Терема-2
Байк : Zongshen LZX 200 S Эндуро => будет Suzuki Hayabusa GSX 1340R
Тел. : (050) 695-89-44
В случае ДТП, свяжитесь по тел. : +38 095 0700 407 Танюшка и (097)900-999-0 - Диспетчер МотоХелп
Дата регистрации : 2008-03-06

http://www.zongua.org

Вернуться к началу Перейти вниз

Внешние ссылки на СВОИ дальнобои Empty Прикольно

Сообщение автор folgat в Чт 26 Июн 2008 - 14:18

Прикольно описано
Аффтар писчи исчо ....
folgat
folgat

Количество сообщений : 276
Географическое положение : Киев Оболонь
Байк : Zongshen lzx 200s
Тел. : (063)874-15-08
Дата регистрации : 2008-03-14

http://www.folg.at.ua

Вернуться к началу Перейти вниз

Внешние ссылки на СВОИ дальнобои Empty Re: Внешние ссылки на СВОИ дальнобои

Сообщение автор H5N1 в Чт 3 Дек 2009 - 20:26

SlALfik пишет:Иногда так бывает, что уже где-то написал о поездке. А хочется запостить и тут. Но лень.
А ссылочку с описаловом небольшим очень даже не лень. (Ну, или матами и специфическим изложением не хочется поганить форум ;-) )

Одним словом где-то так:

Первый мой Зонгодальнобой: http://slalfik.livejournal.com/3069.html чи тут http://moto.kiev.ua/journals/1193763123322
Вот это ты написал!!!!!! Замучался переводить на русский язык! А в целом согласен!!!
H5N1
H5N1

Количество сообщений : 118
Возраст : 52
Географическое положение : Симферополь Александр
Байк : Zongshen 250-5 Honda XR 250
Тел. : 099-063-33-38 и 096-581-78-02
Дата регистрации : 2009-07-17

Вернуться к началу Перейти вниз

Внешние ссылки на СВОИ дальнобои Empty Re: Внешние ссылки на СВОИ дальнобои

Сообщение автор Спонсируемый контент


Спонсируемый контент


Вернуться к началу Перейти вниз

Вернуться к началу


 
Права доступа к этому форуму:
Вы не можете отвечать на сообщения