Zong групп
Последние темы
» Дребезжание цепи
Вт 12 Дек 2017 - 0:31 автор dochina

» Куплю пластик на Zonghen zs 200 gs
Пн 11 Дек 2017 - 16:29 автор fargaroth

» Обвес, пластик Zonghen zs 200 gs
Пн 11 Дек 2017 - 14:16 автор Mike_1

» Zongshen ZS200 установка кикстартера на двигатель 167 fml
Вс 10 Дек 2017 - 23:00 автор dochina

» Приборка Zongshen ZS200GY-3
Ср 6 Дек 2017 - 19:45 автор мото

» Советы по двигателю Zongshen 200 GS (консультации)
Ср 6 Дек 2017 - 10:33 автор Zs200gs

» Карбюратор Zongshen ZS200GY-3
Вт 5 Дек 2017 - 19:52 автор Rod Evans

» Где брать запчасти???
Пн 4 Дек 2017 - 20:10 автор Сергей Малиновский

» Мотошлем + визор.
Пн 4 Дек 2017 - 19:36 автор Yuriy

Social bookmarking
Поместите адрес форума ZongShen групп на вашем сайте социальных закладок (social bookmarking)

Suzuki Desperado 400

Предыдущая тема Следующая тема Перейти вниз

Suzuki Desperado 400

Сообщение автор bike4ever в Вс 8 Сен 2013 - 12:24

Продам Suzuki Desperado VZ400 1997 року народження. Зареєстрований у Львові,знаходиться у Львові.

Опис:
Один з найпотужніших у своєму класі,38 коней проти 33 у однокласників (Steed,Vulcan(VN),Drag Star,Shadow),і один з найбільших,база як у Вулкана 1500.Любить оберти,провокує на швидку їзду,але спокійно їздити на собі також дозволяє,абсолютно комфортно йшов в колонні з літрами. Посадка зручна,але сидіння жорсткувате для довгих поїздок. Привезений через МотоДом у 2009 з пробігом 50 тисяч,під першим власником набігав 20 тисяч у спокійному темпі,під другим біля 6-ти (один сезон).Обоє попередників з моєї компанії,мотоцикл я спостерігав від його перших днів на Україні. Зі мною (куплений на початку літа)пробіг всього кілька тисяч (на роботу з роботи щодня і кілька виїздів в районі 200 км),відтак пробіг біля 80-82 тисяч (чому не знаю точного описано нижче). Мотор почуває себе добре,нормально заводиться і їде,ніразу мене не підвів.
З запчастинами\розхідниками проблемм нема, у Львові є контора котра возить,+ebay+Польща.90 відсотків мотоцикла ідентичні старшому брату Suzuki Marauder, окрім циліндрів,коліна,поршнів,карбів.
Мотоцикл у моїй власності обслуговувався вчасно,поїв його на заправках Socar, щотижня миється,полірується =)Причина продажу проста як двері, хочу мотоцикл іншого классу.

Приємне:
-Новий широкий (біля 90 см) руль 32 мм діаметра, полірована нержавійка
-Амортизатори практично нові (Suzuki Marauder 2007)
-Гріпси (Suzuki Marauder 2007)
-Задні гальма (Suzuki Marauder 2007)
-Передній гальмівний диск (Suzuki Marauder 2007)
-Обидві зірки – від старшого брата - Suzuki Marauder 800 під 530 ланцюг,привідна нова.
-Новий ланцюг EK o-ring (600 км пройшов)- найкраще, що можна поставити на нього.
-Двостороння мото-сигналізація Starline V62 (1600 грн. в магазині)два брелка.
-Масло (iPone road twin) – замінене в червні.
-Гальмівна рідина (Castrol)– свіжа.
-Тосол (Motul) – свіжий.
-Фільтр масляний (HiFlo) – червень.
-Фільтри повітряні (HiFlo)– нові.
-Гальмівні колодки (Ferodo) нові.
-Фарбований в червні (повністю чорний,як і в документах)
-Прямоточні глушники, гарно і голосно звучать,в дальняках не напрягають,в корках помагають розчистити дорогу трошки =)
-Новий гелевий акумулятор Varta – поставлений в червні.
-Пневмосигнал -новий,дуже гучний-виручав.
-Покришки-на сезон ще з головою вистачить.
-Є ксенон лінзований (ближнє/дальнє)-не встановлений.
-Кофри Iron Horse(USA) добротні, але вже поюзані,абсолютно функціональні.
-Нещодавно відсинхронізовані карбюратори.
-Нові свічки NGK.
-Високовольтні замінені минулого літа.
-Вилка перебрана минулого літа.

Неприємне:
-Мотоцикл падав з попереднім власником,вискочила машина поперек,удар скользяком - не сильний-невелика вм’ятина на баці від руля (пофіксаний,пофарбований),на фарі невелика(замінена),корпус спідометра замінений на самопальний (пробіг «став» після інциденту,бо спідометр не використовується досі), царапані підножки знизу і грузик трошки, небагато царапин на глушниках.
-Хвороба цієї моделі - слабе місце в передніх трубах рами (у багатьох тріскає саме там),було три тріщинки (не від падіння),вже при мені,вчасно поварені-з вставками всередину рами (труба в трубі) і накладками зверху,геометрія збережена.
-Нема тросика спідометра.
-Нема краника –прикручував не рідним,задовгим болтом і відламав вихід на карби.Стоїть трійник-треба вчасно перевіряти наявність бензи=)
-Саморобний трос заднього гальма-цілком нормально виконує свою роботу.
-Бажано змінити зимою мембрани карбюраторів, у задньому карбі,мембрана мала отвір-заклеєний (66 долларів за дві включаючи доставку з США), допоможу замовити якщо, що.
-По нашим чудовим дорогам з бруківкою,було загублено лівий серп-накладку,що прикриває трубу рами на задньому крилі (20 у.е замовити з Польщі чи eBay)


Купка зверху:
-Пульт правий,практично новий(Suzuki Marauder 2007)
-Рідні задні гальма (2 комплекти колодок) і передній гальмівний диск.
-Спинка,полірована нержавійка - без подушки,зроблена для цього мотоцикла.
-Рідні фільтри котрі ще цілком живі - 3 шт. (на чорний день=)
-Комплект дзеркал запасних (одне прокручується – треба пофіксати)
-Рамки під кофри - треба трошки міняти форму,щоб не ламали аморти.
-Кілька поворотників
-Ємність гальмівної рідини з кріпленням (з руля) з курком (поміняна через злизану різьбу)
-Ліве кріплення зеркала-з курком (поміняне через злизану різьбу)
-Пара китайських курків комплектних. (хз звідки)

Старався бути максимально чесним в описі, враховуючи всі ньюанси, ціна 3400 долларів, при терміновій купівлі (кілька днів) ціна 3300 з бонусами у вигляді нового чохла Buse (Germany, 400 грн.),поліровочна паста під його колір з тих кращих і літра масла в придачу =))
0637871274 Саша – в любий час.

Фото по запросу так как новые пользователи не могут постить ссылки на сторонние ресурсы

bike4ever

Количество сообщений : 1
Географическое положение : lvov
Дата регистрации : 2013-09-08

Вернуться к началу Перейти вниз

Предыдущая тема Следующая тема Вернуться к началу

- Похожие темы

 
Права доступа к этому форуму:
Вы не можете отвечать на сообщения