Zong групп
Social bookmarking
Поместите адрес форума ZongShen групп на вашем сайте социальных закладок (social bookmarking)

Suzuki Desperado 400

Перейти вниз

Suzuki Desperado 400

Сообщение автор bike4ever в Вс 8 Сен 2013 - 12:24

Продам Suzuki Desperado VZ400 1997 року народження. Зареєстрований у Львові,знаходиться у Львові.

Опис:
Один з найпотужніших у своєму класі,38 коней проти 33 у однокласників (Steed,Vulcan(VN),Drag Star,Shadow),і один з найбільших,база як у Вулкана 1500.Любить оберти,провокує на швидку їзду,але спокійно їздити на собі також дозволяє,абсолютно комфортно йшов в колонні з літрами. Посадка зручна,але сидіння жорсткувате для довгих поїздок. Привезений через МотоДом у 2009 з пробігом 50 тисяч,під першим власником набігав 20 тисяч у спокійному темпі,під другим біля 6-ти (один сезон).Обоє попередників з моєї компанії,мотоцикл я спостерігав від його перших днів на Україні. Зі мною (куплений на початку літа)пробіг всього кілька тисяч (на роботу з роботи щодня і кілька виїздів в районі 200 км),відтак пробіг біля 80-82 тисяч (чому не знаю точного описано нижче). Мотор почуває себе добре,нормально заводиться і їде,ніразу мене не підвів.
З запчастинами\розхідниками проблемм нема, у Львові є контора котра возить,+ebay+Польща.90 відсотків мотоцикла ідентичні старшому брату Suzuki Marauder, окрім циліндрів,коліна,поршнів,карбів.
Мотоцикл у моїй власності обслуговувався вчасно,поїв його на заправках Socar, щотижня миється,полірується =)Причина продажу проста як двері, хочу мотоцикл іншого классу.

Приємне:
-Новий широкий (біля 90 см) руль 32 мм діаметра, полірована нержавійка
-Амортизатори практично нові (Suzuki Marauder 2007)
-Гріпси (Suzuki Marauder 2007)
-Задні гальма (Suzuki Marauder 2007)
-Передній гальмівний диск (Suzuki Marauder 2007)
-Обидві зірки – від старшого брата - Suzuki Marauder 800 під 530 ланцюг,привідна нова.
-Новий ланцюг EK o-ring (600 км пройшов)- найкраще, що можна поставити на нього.
-Двостороння мото-сигналізація Starline V62 (1600 грн. в магазині)два брелка.
-Масло (iPone road twin) – замінене в червні.
-Гальмівна рідина (Castrol)– свіжа.
-Тосол (Motul) – свіжий.
-Фільтр масляний (HiFlo) – червень.
-Фільтри повітряні (HiFlo)– нові.
-Гальмівні колодки (Ferodo) нові.
-Фарбований в червні (повністю чорний,як і в документах)
-Прямоточні глушники, гарно і голосно звучать,в дальняках не напрягають,в корках помагають розчистити дорогу трошки =)
-Новий гелевий акумулятор Varta – поставлений в червні.
-Пневмосигнал -новий,дуже гучний-виручав.
-Покришки-на сезон ще з головою вистачить.
-Є ксенон лінзований (ближнє/дальнє)-не встановлений.
-Кофри Iron Horse(USA) добротні, але вже поюзані,абсолютно функціональні.
-Нещодавно відсинхронізовані карбюратори.
-Нові свічки NGK.
-Високовольтні замінені минулого літа.
-Вилка перебрана минулого літа.

Неприємне:
-Мотоцикл падав з попереднім власником,вискочила машина поперек,удар скользяком - не сильний-невелика вм’ятина на баці від руля (пофіксаний,пофарбований),на фарі невелика(замінена),корпус спідометра замінений на самопальний (пробіг «став» після інциденту,бо спідометр не використовується досі), царапані підножки знизу і грузик трошки, небагато царапин на глушниках.
-Хвороба цієї моделі - слабе місце в передніх трубах рами (у багатьох тріскає саме там),було три тріщинки (не від падіння),вже при мені,вчасно поварені-з вставками всередину рами (труба в трубі) і накладками зверху,геометрія збережена.
-Нема тросика спідометра.
-Нема краника –прикручував не рідним,задовгим болтом і відламав вихід на карби.Стоїть трійник-треба вчасно перевіряти наявність бензи=)
-Саморобний трос заднього гальма-цілком нормально виконує свою роботу.
-Бажано змінити зимою мембрани карбюраторів, у задньому карбі,мембрана мала отвір-заклеєний (66 долларів за дві включаючи доставку з США), допоможу замовити якщо, що.
-По нашим чудовим дорогам з бруківкою,було загублено лівий серп-накладку,що прикриває трубу рами на задньому крилі (20 у.е замовити з Польщі чи eBay)


Купка зверху:
-Пульт правий,практично новий(Suzuki Marauder 2007)
-Рідні задні гальма (2 комплекти колодок) і передній гальмівний диск.
-Спинка,полірована нержавійка - без подушки,зроблена для цього мотоцикла.
-Рідні фільтри котрі ще цілком живі - 3 шт. (на чорний день=)
-Комплект дзеркал запасних (одне прокручується – треба пофіксати)
-Рамки під кофри - треба трошки міняти форму,щоб не ламали аморти.
-Кілька поворотників
-Ємність гальмівної рідини з кріпленням (з руля) з курком (поміняна через злизану різьбу)
-Ліве кріплення зеркала-з курком (поміняне через злизану різьбу)
-Пара китайських курків комплектних. (хз звідки)

Старався бути максимально чесним в описі, враховуючи всі ньюанси, ціна 3400 долларів, при терміновій купівлі (кілька днів) ціна 3300 з бонусами у вигляді нового чохла Buse (Germany, 400 грн.),поліровочна паста під його колір з тих кращих і літра масла в придачу =))
0637871274 Саша – в любий час.

Фото по запросу так как новые пользователи не могут постить ссылки на сторонние ресурсы

bike4ever

Количество сообщений : 1
Географическое положение : lvov
Дата регистрации : 2013-09-08

Вернуться к началу Перейти вниз

Вернуться к началу


 
Права доступа к этому форуму:
Вы не можете отвечать на сообщения