Zong групп
Последние темы
Social bookmarking
Поместите адрес форума ZongShen групп на вашем сайте социальных закладок (social bookmarking)

Є проблема. Потребую поради.

Перейти вниз

Є проблема. Потребую поради.

Сообщение автор rum1 в Сб 28 Окт 2017 - 23:47

Привіт всім.
Кароч, така тєма: спалив я зчеплення (сцепление). Десь місяць назад спробував виїхати Рексом на гірський хребет Боржава, що в Закарпатті. Маршрут проклав з села Пилипець на гору Гимба (1495 м). Але їхав зі Львова не традиційним шляхом - трасою Київ-Чоп з поворотом на Воловець і потім в Пилипець (210 км) -, а напряму - через Cколе-Славське-Лавочне-Опорець-Бескидський перевал (перевал через хребет Явірник)-села Верхній- і Нижній Студений-Пилипець. Під тим перевалом зараз прорили новий залізничний тунель (про це недавно писали в газетах), а з породи, яку витягнули з тої дири відсипали досить пристойну дорогу (грунтовку) на сам перевал, але чогось зробили це зовсім по-дурному: від середини підйому і наверх, а замість того, щоб засипати убиту дорогу з коліями від лісовозів глибиною до 70 см з самого низу, то нагорнули величезні терикони з вибраної породи, хоча там будматеріалу хватає, щоб паралельно з тунелем побудувати автомобільну дорогу на Закарпаття (150 км зі Львова замість 210 по теперішній трасі). Так от, вже в тих коліях, поки не добрався до підсипаного участка, я досить жостко помучив Рекса (а відповідно нагрузив мотор і зчеплення) і на самих проблемних кусках злізав з нього, врубав першу і йшов збоку, підтравлюючи зчепленням, стараючись помагати мотору своєю половиною кінської сили і афігенною кількістю ньютоно-метрів тяги Wink
Ну, а потім, коли добрався до Пилипця і почав підйом на гору, то умови були ще тяжчі: затяжний підйом наверх, з мотоцика я не злізав, нагружаючи його своєю вагою, постійно працював важелем зчеплення (рычагом сцепления), компенсуючи нехватку тяги на низах, та ще й на майже лисому нашому чоперному задньому колесі, яке не те шо ендурного протектора не має, а вже важко його і дорожним назвати.facepalm
Отак долго лі, коротко лі, але добрався я десь на висоту 1300 м (вже було вище від верхньої межі лісу), почалась полонина. Там на крутезному підйомі перед останньою шпилькою з поворотом на 180°, після якої вже йшов досить пологий участок до самого верху, я не втримався між коліями, впав і ліг трохи перепочити. Коли віддихався, завів мотор і пробував їхати далі, то побачив, що газую зі всієї сили вверх, а мот котиться назад - донизу. Пойняв, що гаплик зчепленню...Crying or Very sad З горем пополам розвернув я мот донизу, що не так-то просто зробити в колії глибиною в пів-мотоцикла (очі ледве не повилазили з орбіт, а серце чуть не вискочило з грудної клітки Laughing ), і покотився вниз, не включаючи мотор, а працюючи тільки тормозами. Таким макаром добрався до асфальту і попробував включити мотор, щоб подивитися, чи може ще мот рухатися своїм ходом. Як не дивно, але на остатках зчеплення вдалося рушити (благо, що дорога йшла вниз) і стараючись не скидати обороти, я покотився тепер вже асфальтовою дорогою назад на Львів. По путі мене чекало ще три перевали з нехилими підйомами на них, то я старався по максимуму розігнатися перед ними і не скидати швидкості на серпантинах при підйомі. Так і влітав в ті повороти  з дико виряченими очима і виносом на зустрічну смугу, але слава тобі Господи, зустрічних машин не було... Замерз як собака. Вночі в горах температура падала до 3°-5°, а я мусів тримати швидкість 80-100 км/год., щоб був запас інерції для вильоту на горки...Ну, як би там не було, але вдалось благополучно добратися додому.
В обшем, то була преамбула...
А тєпєрь: вніманіє - вапрос!  
Через кілька днів в гаражі я по-максимуму відпустив тросик зчеплення і на ручці важеля (на рулі) і внизу на кронштейні зліва від мотору. Тепер гайка і контргайка стоять з самого початку регулювальної різьби на тросику, тобто максимально винесені вперед (до переднього колеса), більше ходу різьби нема... Поміняв також масло, бо по приїзді з тих єбєнєй, зауважив, що я вже четверту тисячу докатую на тому маслі. Карочє по місту стало можливо їздити. Правда зчеплення ловить в самому кінці ходу важеля і діапазон інформативності важеля (тобто діапазон руху важеля зчеплення від точки, коли відчуваєш, що от воно вже починає хватати, а мот по-чуть-чуть починає рухатись і до повного відпускання важеля)  скоротився від половини ходу важеля до кількох міліметрів. Але при должной сноровкє в такому режимі по рівному асфальту ще можна кататися. Ясно, що про виїзд кудись на грунтовку чи в легке болото, де вже треба гратися зчепленням, мова не йде. Та й динаміка розгону вже не та, бо не можеш плавно і різко добавляти газу і контролювати крутний момент ручкою зчеплення.
Так от скажіть, знатоки: чим черевата їзда в такому режимі? Чи можу я і дальше напрягати зчеплення, аж поки диски не постираються в хлам, а потім, коли мотоцик зовсім перестане рушати з місця, поміняти їх на нові, чи краще це зробити вже зараз, не доводячи до крайнощів? І де взяти нове зчеплення? То достатньо тільки пакет дисків поміняти, чи там ще щось треба (весь вузол в сборі)?
Дякую за увагу. Sorry за многобукафф... moto
avatar
rum1

Количество сообщений : 67
Возраст : 54
Географическое положение : Львів
Байк : Zongshen ZS 250GY-3(RX-3)
Дата регистрации : 2014-08-07

Вернуться к началу Перейти вниз

Re: Є проблема. Потребую поради.

Сообщение автор nevair в Вс 29 Окт 2017 - 9:27

Ого, круто! Шкода, що з Вами не вийшло катнути.
Щоб щось сказати про щеплення, потрібно оглянути його., можна підкласти шайби під болти, для кращого прижимання самих дисків, але під заміну, однозначно, в найближчому майбутньому. Замовити можна в Китаї, допоможу з цим питанням, по ремонту теж.
avatar
nevair

Количество сообщений : 63
Возраст : 37
Географическое положение : Львов
Байк : ZONGSHEN RX3 ZS250GY-3
Тел. : 0679472601
Дата регистрации : 2015-09-02

Вернуться к началу Перейти вниз

Re: Є проблема. Потребую поради.

Сообщение автор dochina в Вс 29 Окт 2017 - 11:12

Кстати у меня есть внедорожная резина 130.90-15
avatar
dochina

Количество сообщений : 6023
Географическое положение : Харьков
Байк : Zongshen ZS200GY-3, Honda NX650 Dominator
Тел. : 0968618808 Дмитрий
Дата регистрации : 2009-10-26

Вернуться к началу Перейти вниз

Re: Є проблема. Потребую поради.

Сообщение автор rum1 в Вс 29 Окт 2017 - 11:20

dochina, новая? И по чем?
avatar
rum1

Количество сообщений : 67
Возраст : 54
Географическое положение : Львів
Байк : Zongshen ZS 250GY-3(RX-3)
Дата регистрации : 2014-08-07

Вернуться к началу Перейти вниз

Re: Є проблема. Потребую поради.

Сообщение автор rum1 в Вс 29 Окт 2017 - 13:01

nevair пишет:Ого, круто!   ...   Замовити можна в Китаї, допоможу з цим питанням, по ремонту теж.
Привіт, Дмитро. Наваяв відповідь на твій пост, але вона кудись пропала.  Evil or Very Mad Пишу ще раз: komp

Дякую за пропозицію допомогти по ремонту. Напевно, я нею скористаюсь, але дещо пізніше. Справа в тому, що сезон вже, мабуть, закінчився: при такій погоді, як зараз, навряд чи будем виїжджати, тим більше, що скоро обіцяють сніг. Хіба би в кінці року настало якесь більш-менш тривале потепління... sunny
Тому я загнав мотик в інший гараж (дальше від дому) на стаціонарне зберігання, але планую потроху зайнятися його марафетом: повідмивати знизу налиплу корку від змазки ланцюга, яка не піддається кьopxepy на мойці, попідтягувати розболтані болти-гайки, поремонтувати захист піддона, який також не витримав тягот і лішеній байкерськой жизні і відірвався з однієї точки кріплення, пофіксити електрику (пропало дальнє світло в тій поїздці) і т.д. Все це планую робити нєспєша, довгими осінньо-зимовими вечорами, а вже потім, коли дійдуть руки, займуся зчепленням. Де замовити зчеплення в Китаї я також знаю, але звідтам буде йти від 3-х тижнів і більше. Тай хотілось би спочатку розібрати вузол, щоб зрозуміти: треба замовляти все повністю, чи тільки пакет дисків. От тоді, можливо, попрошу твоєї допомоги, зідзвонимось... Крім того, можливо, вскритіє покаже, що до нашого Рекса підходять диски зчеплення від якогось японця чи ще якогось іноземця, які легше і швидше тут дістати? Ніхто не в курсі Question
А поки-що, до нового сезону, якщо буде бажання і можливість покататися, то доношуватиму те зчеплення, що маю. Надіюсь, від того здоров'я мота в цілому не постраждає? Хто шо думає Question

Р.S. Кстаті, тільки що заглянув на китайський сайт. Зчеплення в сборі (корзина, кришка, фрикційні диски, прокладки між ними, болти, пружини) коштує 2225 грн. З доставкою всі 3 тис. потягне. facepalm Набір дисків і прокладок - більше тисячі, реально, думаю, до півтори буде  stena
avatar
rum1

Количество сообщений : 67
Возраст : 54
Географическое положение : Львів
Байк : Zongshen ZS 250GY-3(RX-3)
Дата регистрации : 2014-08-07

Вернуться к началу Перейти вниз

Re: Є проблема. Потребую поради.

Сообщение автор nevair в Пн 30 Окт 2017 - 11:50

Вам потрібно тільки набір дисків і прокладок, який буде коштувати 1500 грн., мій номер телефону маєте, якщо щось - дзвоніть.
avatar
nevair

Количество сообщений : 63
Возраст : 37
Географическое положение : Львов
Байк : ZONGSHEN RX3 ZS250GY-3
Тел. : 0679472601
Дата регистрации : 2015-09-02

Вернуться к началу Перейти вниз

Re: Є проблема. Потребую поради.

Сообщение автор rum1 в Пн 30 Окт 2017 - 12:28

nevair пишет: ... якщо щось - дзвоніть.
ОК, так і зроблю пізніше...
А що чути з покришкою 130-90 R15 від dochina Question
avatar
rum1

Количество сообщений : 67
Возраст : 54
Географическое положение : Львів
Байк : Zongshen ZS 250GY-3(RX-3)
Дата регистрации : 2014-08-07

Вернуться к началу Перейти вниз

Re: Є проблема. Потребую поради.

Сообщение автор dochina в Пн 30 Окт 2017 - 17:14

Я тебе в личку скинул ссылку на нее на бегемото
avatar
dochina

Количество сообщений : 6023
Географическое положение : Харьков
Байк : Zongshen ZS200GY-3, Honda NX650 Dominator
Тел. : 0968618808 Дмитрий
Дата регистрации : 2009-10-26

Вернуться к началу Перейти вниз

Re: Є проблема. Потребую поради.

Сообщение автор rum1 в Вт 31 Окт 2017 - 15:29

Дякую, знайшов.
avatar
rum1

Количество сообщений : 67
Возраст : 54
Географическое положение : Львів
Байк : Zongshen ZS 250GY-3(RX-3)
Дата регистрации : 2014-08-07

Вернуться к началу Перейти вниз

Re: Є проблема. Потребую поради.

Сообщение автор Спонсируемый контент


Спонсируемый контент


Вернуться к началу Перейти вниз

Вернуться к началу


 
Права доступа к этому форуму:
Вы не можете отвечать на сообщения